Δωρεάν αποστολή άνω των 70€

Αγορές

Πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές;

Όχι η εγγραφή σας δεν είναι υποχρεωτική, βοηθάει όμως, να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες καθώς και τις επιστροφές σας.

Πως μπορώ να λαμβάνω πληροφορίες για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές;

Εάν εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας, θα είστε οι πρώτοι που θα λάβετε πληροφορίες σχετικά με τα νέα προϊόντα, καθώς και τις αποκλειστικές εκπτώσεις και προσφορές. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

Πως θα επιλέξω το μέγεθος μου;

Στην περιγραφή κάθε στοιχείου από τις συλλογές Γυναικών και Ανδρών, θα βρείτε έναν σύνδεσμο που θα σας μεταφέρει σε μια σελίδα με οδηγό μεγέθους.

Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, στέλνοντας mail στο [email protected] ή τηλεφωνώντας στο 2841021133.

Πληρωμή

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας προσφέρει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής.

1)ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Η πληρωμή θα χρεωθεί και θα ληφθεί από τον λογαριασμό του χρήστη, μόλις το gustostore.gr λάβει την παραγγελία του και ελέγξει τα στοιχεία του. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και εξουσιοδότησης από τον φορέα που εξέδωσε την κάρτα. Αν ο φορέας που εξέδωσε την κάρτα του χρήστη, αρνηθεί να δώσει στο gustostore.gr εξουσιοδότηση για την πληρωμή, δεν μπορεί να θεωρηθεί η τελευταία υπεύθυνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση της παραγγελίας.

2) ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Οι λογαριασμοί εμφανίζονται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σε μορφή e-mail, στο [email protected]. Με αυτόν τον τρόπο θα προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.

Ο χρήστης μπορεί να καταθέσει το ποσό σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

GR7402601690000570201197334 EUROBANK

GR6601103020000030200732029 ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

GR37 0172 7560 0057 5610 8179 215 ΠΕΙΡΑΙΩΣ

GR6401406690669002330002135 ALPHA BANK


3) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, χωρίς επιπλέον κόστος.

Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται με την μεταφορική που θα επιλέξετε (Speedex ή Acs courier).

Στην περίπτωση της πληρωμής με αντικαταβολή, πριν την αποστολή της παραγγελίας ενδέχεται να σας καλέσουμε στο τηλέφωνο που μας δηλώσατε προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία αποστολής (μόνο στην πρώτη αγορά) .

Αν δεν επιτευχθεί η επικοινωνία εντός 4 ημερών η παραγγελία ακυρώνεται.


Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο;

Ναι, μπορείτε να εκδοθεί τιμολόγιο, επισημαίνοντας την αντίστοιχη επιλογή κατά την πληρωμή και συμπληρώνοντας τα φορολογικά στοιχεία της εταιρείας σας.

Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά, καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών στο 28410-21133 (Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 9:00 π.μ. έως τις 18:00 μ.μ.). Ένας από τους συνεργάτες μας θα σας καθοδηγήσει στα βήματα αγορών. Θα είναι καλό να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε.

Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  • Λόγω κακής ποιότητας δικτύου κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.

Αποστολή

Πόσο κοστίζει η παράδοση;

Οι αποστολές εντός Ελλάδος επιβαρύνονται με 3,50€ έξοδα αποστολής. Εάν η συνολική παραγγελία είναι από 70 ευρώ και άνω τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Τα προϊόντα έρχονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στη σελίδα μας με την εταιρία ταχυμεραφορών της επιλογής σας.(SPEEDEX Ή ACS) . Σημειώστε πως εάν κάνετε παραγγελία με αντικαταβολή, το μέγιστο όριο επιτρεπόμενο όριο που μπορείτε να πληρώσετε με μετρήτα είναι 500€.

Οι αποστολές στην Κύπρο επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 12,90€ ανά παραγγελία και είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 250€.

Χρόνος παραλαβής.

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία σας και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στην Ελλάδα. Στην Κύπρο παραδίδονται σε 3-4 εργάσιμες ημέρες. Η παραγγελία σας μπορεί να αποσταλεί μόνο στα στοιχεία που μας έχετε δώσει. Συνεπώς, και προκειμένου να αποφύγετε οποιαδήποτε καθυστέρηση, σας καλούμε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας κατ’ ελάχιστον μια ενεργή και κατοχυρωμένη ή επαγγελματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου (εργασίας ή οικίας) για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε οποιαδήποτε στιγμή. 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Χρόνο παραλαβής θα βρείτε στις Πληροφορίες Αποστολής.

Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Κάθε πελάτης που έχει δώσει ηλεκτρονική διεύθυνση (email) στα στοιχεία του, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας του λαμβάνει ένα μοναδικό αριθμό. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας σας μέσα από το site μας.

Επιστροφές και αλλαγές

Μπορώ να επιστρέψω τη παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε με άλλο προϊόν εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας δωρεάν, εάν χρειαστεί και δεύτερη αλλαγή επιβαρύνεστε το σύνολο των μεταφορικών.

Έχετε επίσης το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε τα συνολικά μεταφορικά των 5€.

Και στις δύο περιπτώσεις η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει με μια από τις courier που συνεργαζόμαστε (Acs ή Speedex).

Για οποιαδήποτε πληροφορία απλά καλέστε μας στο 28410-21133 Δευτέρα-Σάββατο μεταξύ 10:00 – 20:00 για να σας εξυπηρετήσουμε!



Το προϊόν που έχω αγοράσει είναι ελαττωματικό.

Εάν το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο, εκτός από το δικαίωμα αλλαγής, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, επιβαρυνόμαστε εμείς τα μεταφορικά έξοδα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2841021133 (Δευτέρα – Σάββατο μεταξύ 10:00–20:00μ.μ.) ή να μας στείλετε e-mail στο [email protected]. Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε! 

Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα και με ποιο τρόπο;

Τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα την ημέρα παραλαβής της επιστροφής σας ή την επόμενη εργάσιμη. Εάν είχατε πληρώσει με αντικαταβολή, ή τραπεζική κατάθεση η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εάν είχατε πληρώσει με κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην καρτα σας. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε τα μεταφορικά.


Πως στέλνω τα προϊόντα στην εταιρεία σας;

Για αλλαγή προϊόντος τοποθετήστε μέσα στη συσκευασία ενα σημείωμα σε απλό χαρτί με την αλλαγή που επιθυμείτε. Πχ. νέος κωδικός, χρώμα και μέγεθος ή στείλτε μας στο [email protected] ή ακόμα καλέστε μας στο 2841021133 απο τις 10:00 έως τις 20:00 έτσι ώστε να δεσμέυσουμε άμεσα την νέα σας επιλογή, τα μεταφορικά για την πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν, εάν χρειαστείτε και δεύτερη αλλαγή επιβαρύνεστε το σύνολο των μεταφορικών.

Για επιστροφή χρημάτων τοποθετήστε μέσα στη συσκευασία την απόδειξη και ένα σημείωμα με το iban ενός λογαριασμού στον οποίο είστε δικαιούχος και το όνομα της τράπεζας. Αφού λάβουμε τα προϊόντα της επιστροφής, τα χρήματα μεταφέρονται στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή την κάρτα σας εντός 24 ωρών. (στην περίπτωση της επιστροφής στην κάρτα σας ίσως η πίστωση να φανεί 2-3 μέρες αργότερα).


Και στις δύο περιπτώσεις η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει με την μεταφορική που παραλάβατε την παραγγελία σας (Acs ή Speedex)

Προς:

Gustostore

Ν.Πλαστήρα κ 28ης Οκτωβρίου

Άγιος Νικόλαος ΤΚ: 72100

Κρητης                                             

Τηλ. 28410 21133

Προκειμένου να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, λάβετε υπόψη σας τα παρακάτω:

  • Το προϊόν δεν πρέπει να έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής σε εσωτερικό χώρο.
  • Οποιοδήποτε καρτελάκι της εταιρείας, καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος, δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως, το κουτί και η απόδειξη αγοράς, αποτελούν μέρος τους προϊόντος. Συνεπώς, πρέπει να επιστραφούν και αυτά.

Η συσκευασία της αποστολής πρέπει να είναι ασφαλής, ώστε να προληφθούν τυχόν φθορές κατά την μεταφορά. Η εταιρεία μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.