Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 59€

Αγορές

Πως μπορώ να λαμβάνω πληροφορίες για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές;

Εάν εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας, θα είστε οι πρώτοι που θα λάβετε πληροφορίες σχετικά με τα νέα προϊόντα, καθώς και τις αποκλειστικές εκπτώσεις και προσφορές. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

Πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές;

Η εγγραφή σας σε εμάς δεν είναι υποχρεωτική. Βοηθάει όμως, να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες καθώς και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.

Πως θα επιλέξω το μέγεθος μου;

Στην περιγραφή κάθε στοιχείου από τις συλλογές Γυναικών και Ανδρών, θα βρείτε έναν σύνδεσμο που θα σας μεταφέρει σε μια σελίδα με οδηγό μεγέθους.

Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί (εαν δηλαδή εξακολουθεί να επεξεργάζεται) και δεν έχει εγκαταλείψει την αποθήκη μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, στέλνοντας e-mail στο [email protected] ή καλώντας στο 28410-82989 (Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.). Στις δημόσιες αργίες παραμένουμε κλειστά: 1&2 Ιανουαρίου, 6 Ιανουαρίου, Πάσχα, 28 Οκτωβρίου, 25 Μαρτίου, 25&26 Δεκεμβρίου.

Πληρωμή

Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αγορά σας με τιμολόγιο, επισημαίνοντας την αντίστοιχη επιλογή κατά την πληρωμή και συμπληρώνοντας το έντυπο με τα αντίστοιχα φορολογικά στοιχεία.

Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά, καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών στο 28410-21133 (Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 9:00 π.μ. έως τις 18:00 μ.μ.), ή στέλνοντας e-mail στο [email protected] Ένας από τους συνεργάτες μας θα σας καθοδηγήσει στα βήματα αγορών. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας προσφέρει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής.

1) ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Η πληρωμή θα χρεωθεί και θα ληφθεί από τον λογαριασμό του χρήστη, μόλις το gustostore.gr λάβει την παραγγελία του και ελέγξει τα στοιχεία του. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και εξουσιοδότησης από τον φορέα που εξέδωσε την κάρτα. Αν ο φορέας που εξέδωσε την κάρτα του χρήστη, αρνηθεί να δώσει στο gustostore.gr εξουσιοδότηση για την πληρωμή, δεν μπορεί να θεωρηθεί η τελευταία υπεύθυνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση της παραγγελίας.

2) ΚΑΤΑΘΕΣΗ Η ΕΜΒΑΣΜΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Οι λογαριασμοί εμφανίζονται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σε μορφή e-mail, στο [email protected] Με αυτόν τον τρόπο θα προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.

Ο χρήστης μπορεί να καταθέσει το ποσό σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

GR3002601690000540200591053 EUROBANK

GR0401103020000030240206422 ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

GR1101727560005756091352317 ΠΕΙΡΑΙΩΣ

GR0201406690669002330000826 ALPHA BANK.


3) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, χωρίς επιπλέον κόστος. Σημείωση: η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με μετρητά.

Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται με την μεταφορική που θα επιλέξετε (Speedex ή Acs courier)..

Όλες οι τιμές εμφανίζονται στο νόμισμα που αντιστοιχεί στη χώρα αγοράς και μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα στην οποία αγοράζετε. Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν τον φόρο που ισχύει για κάθε χώρα.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το κωδικό προσφοράς;

Για να χρησιμοποιήσετε έναν κωδικό προσφοράς, πρέπει να τον εισαγάγετε στο πλαίσιο που εμφανίζεται στην τσάντα αγορών σας, όπου η σχετική έκπτωση θα εφαρμοστεί αμέσως. Εάν ο κωδικός προσφοράς που εισάγετε είναι εσφαλμένος, θα δείτε ένα μήνυμα σφάλματος που σας ενημερώνει ότι ο κωδικός δεν είναι έγκυρος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει σωστά και ότι η παραγγελία σας πληροί τους όρους της προσφοράς. Οι προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες προσφορές. Εάν έχετε αμφιβολίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στέλνοντας e-mail στο [email protected] ή καλώντας στο 2841082989 (Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:π.μ. έως τις 17.00 μ.μ.. Στις δημόσιες αργίες παραμένουμε κλειστά: 1&2 Ιανουαρίου, 6 Ιανουαρίου, Πάσχα, 28 Οκτωβρίου, 25 Μαρτίου, 25&26 Δεκεμβρίου).

Επιστροφές και αλλαγές

Το προϊόν που έχω αγοράσει είναι ελαττωματικό.

Εάν το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο, εκτός από το δικαίωμα αλλαγής, μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω. Σε κάθε περίπτωση, επιβαρυνόμαστε εμείς τα μεταφορικά έξοδα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να μας καλέσετε στο 28410-82989 (Δευτέρα – Σάββατο μεταξύ 9:00π.μ. – 17:00μ.μ.) ή να μας στείλετε e-mail στο [email protected] Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε! 

Πως στέλνω τα προϊόντα στην εταιρεία σας;

Για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν:

1. Συσκευάστε τα προϊόντα προς επιστροφή/αλλαγή.

2. Τοποθετήστε μέσα στη συσκευασία την απόδειξη, καθώς και ένα σημείωμα που να αναφέρει, τι είδους αλλαγή επιθυμείτε. Πχ. Χρώμα, μέγεθος, κωδικό προϊόντος κτλ.

3. Καλέστε την ιδία ταχυμεταφορική με την οποία παραλάβατε τη παραγγελία σας (Speedex ή Acs) ώστε να έρθει στο χώρο σας να παραλάβει το δέμα, με δική μας χρέωση (Ισχύει για την πρώτη αλλαγή)

Προς:

Gustostore                           Τηλέφωνο: 28410 82989

Άγιος Νικόλαος Κρητης,                                             

Μιχαήλ Σφακιανάκη και Λασθένους

ΤΚ: 72100

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να μας καλέσετε στο 28410 82989 ή στο 28410 21133 Δευτέρα – Σάββατο μεταξύ 9:00π.μ. – 17:00μ.μ ή να μας στείλετε e-mail στο [email protected] για να σας εξυπηρετήσουμε! 

Μπορώ να επιστρέψω τη παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε με άλλο προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας δωρεάν, εάν χρειαστεί και δεύτερη αλλαγή επιβαρύνεστε το σύνολο των μεταφορικών.

Έχετε επίσης το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε τα συνολικά μεταφορικά των 5€.

Και στις δύο περιπτώσεις η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει με μια από τις courier που συνεργαζόμαστε (Acs ή Speedex).

Για οποιαδήποτε πληροφορία απλά καλέστε μας στο 28410-21133 Δευτέρα-Σάββατο μεταξύ 9:00 – 18:00 για να σας εξυπηρετήσουμε!

Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην αντίστοιχη σελίδα : "Πολιτική Επιστροφών".


Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα και με ποιο τρόπο;

Τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα την ημέρα παραλαβής της επιστροφής σας ή την επόμενη εργάσιμη. Εάν είχατε πληρώσει με αντικαταβολή, ή τραπεζική κατάθεση η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εάν είχατε πληρώσει με κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην καρτα σας. Να σημειωθεί ότι σε κάθε περίπτωση επιβαρύνεστε τα μεταφορικά.

Παρακαλούμε διαβάστε τη σχετική διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην αντίστοιχη σελίδα: "Πολιτική Επιστροφών".

Αποστολή

Πόσο κοστίζει η παράδοση;

Οι αποστολές εντός Ελλάδος επιβαρύνονται με 3,00€ έξοδα αποστολής. Εάν η συνολική παραγγελία είναι από 59 ευρώ και άνω τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Τα προϊόντα έρχονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στη σελίδα μας με την εταιρία ταχυμεραφορών της επιλογής σας.(SPEEDEX Ή ACS) . Σημειώστε πως εάν κάνετε παραγγελία με αντικαταβολή, το μέγιστο όριο επιτρεπόμενο όριο που μπορείτε να πληρώσετε με μετρήτα είναι 500€.

Οι αποστολές στην Κύπρο επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 12,90€ ανά παραγγελία και είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 250€.

Χρόνος παραλαβής.

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία σας και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στην Ελλάδα. Στην Κύπρο παραδίδονται σε 3-4 εργάσιμες ημέρες. Η παραγγελία σας μπορεί να αποσταλεί μόνο στα στοιχεία που μας έχετε δώσει. Συνεπώς, και προκειμένου να αποφύγετε οποιαδήποτε καθυστέρηση, σας καλούμε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας κατ’ ελάχιστον μια ενεργή και κατοχυρωμένη ή επαγγελματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου (εργασίας ή οικίας) για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε οποιαδήποτε στιγμή. 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Χρόνο παραλαβής θα βρείτε στις Πληροφορίες Αποστολής.

Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Κάθε πελάτης που έχει δώσει ηλεκτρονική διεύθυνση (email) στα στοιχεία του, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας του λαμβάνει ένα μοναδικό αριθμό. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας σας μέσα από το site μας.